رویدادها آرشیو خبر ها
حل معادله RBC یا BBC در قلب دفاعی یوونتوس با غافلگیری الگری

حل معادله RBC یا BBC در قلب دفاعی یوونتوس با غافلگیری الگری

 

روزنامه توتو اسپورت در تحلیلی با اشاره به اشتیاق هواداران و كارشناسان برای دیدن نسخه جدید خط دفاعی یووه در فصل جدید پس از برگزاری اردو، تمرینات و دیدارهای تداركاتی در یك ماه گذشته، از رونمایی تركیب دفاعی مورد تأیید الگری در دیدار یكشنبه شب مقابل لاتزیو در چارچوب سوپركاپ ایتالیا خبر داده است.

 

این روزنامه چاپ تورین در این تحلیل نوشته است:

 

ماسیمیلیانو الگری علی‌رغم سن بالای آندره‌آ بارتزالی (36 سال) تردیدی برای حضور او در كنار جورجو كیه‌لینی در خط دفاعی یووه ندارد و به نظر می‌رسد در صورت ماندن الكس ساندرو در یووه نیز، او را باید عضو دیگری از بازیكنان حاضر در این منطقه از زمین دانست.

 

هر قدر شوك خروج لئوناردو بونوچی از باشگاه برای بسیاری از طرفداران نگران كننده بود اما سرمربی 49 ساله یووه با نگاهی دیگر به داشته‌ها و خط دفاعی‌اش نگاه می‌كند:

 

مروری بر مصاحبه‌ها و اظهارات الگری در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد كه او نه تنها هرگز از فروپاشی BBC یووه احساس خطر نكرده بلكه با زیرنظر گرفتن عملكرد مهدی بن‌عطیه، استفان لیختشتاینر، ماتیا دی‌شیلیو در تمرینات، در كنار اسامی كه چند خط بالاتر به آن اشاره شد این روزها در حال بستن لیست نهایی‌اش برای خط دفاعی یووه است. شنیده‌های خبرنگار توتو اسپورت حاكی از آن است كه در میان تمامی نفرات پیكره تدافعی باشگاه یك تصمیم بزرگ از سوی مكس الگری می‌تواند بسیاری از هواداران بیانكونری را نیز غافلگیر كند.

 

 

اما پشت این تصمیم غافلگیر كننده چه كسی ایستاده است:

 

دنیله روگانی مدافع 23 ساله یووه همان سورپرایزی است كه توتو اسپورت مدعی شده سرمربی یووه به صورت جدی قصد دارد حساب ویژه‌ای بر حضور او در تركیب ثابت یووه باز كند. روگانی كه در دو فصل گذشته بیشتر به عنوان بازیكن ذخیره یووه محسوب می‌شده و كمتر فرصت حضور ثابت در تركیب این تیم را داشته، در مجموع فراتر از 41 بار با پیراهن سیاه و سپید پوشان به میدان نرفته است و با كسب تجربه در این مدت و جلب اعتماد الكری به نظر می‌رسد در حساس‌ترین و مهم‌ترین مقطه دوران فوتبالی‌اش قرار گرفته است.

 

این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب یادآور شده است:

 

در كنار تمام اینها نباید فراموش كرد كه در صورت آمادگی بن‌‎عطیه، نباید علاقه فراوان الگری به او و احتمال برهم خوردن معادلات را فراموش كرد. در سمت دیگر زمین نیز پیش‌بینی‌ها از غلبه انتخاب دی‌شیلیو بر لیختشتاینر در واپسین دقایق تصمیم‌گیری خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد تركیب اصلی یووه در دیدار مقابل لاتزیو تكلیف معادله شكل‌گیری RBC با حضور روگانی و یا تكرار BBC این بار با بن‌عطیه را روشن خواهد كرد.

 

گفتنی است دیدار سوپركاپ ایتالیا روز یكشنبه سیزدهم اوت (بیست و دوم مردادماه) با صف‌آرایی یوونتوس و لاتزیو در ورزشگاه المپیكوی رم برگزار می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: